Binnen veertien dagen ga ik met mijn baasjes op reis. Ze denken weer eens wat rond te toeren in Frankrijk met de Motorhome.
Ik zit altijd naast het vrouwtje, zodat ik alles goed kan zien van de mooie streken waar we rond rijden.
 
We gaan de streek van Languedoc-Rouddillon, want mijn baasje heeft de michelingids gekocht, dan zullen we er wel heen gaan. Maar in het zuiden van Franrkijk zijn er veel bosbranden en daar heb ik het niet op.
 
We rijden nog eerste langs Saint-Mathieu in de buurt van Limoges om de broer van het mijn baasje te bezoeken. Ik ben daar al 8 maal geweest, en die man van daar is zo lief voor mij. Hij heeft ook een grote hond, die moet dan altijd aan de lijn zitten. Ik ben altijd kwaad op die hond.
 
Daar blijven we een dagje en trekken dan verder naar de Languedoc en verder naar het zuiden tot misschien tot de Italiaanse grens.
 
Zo binnen veertien dagen vertrekken we en alsik alles kan onthouden, zal ik vertellen waar we allemaal gezeten hebben. Frans moet ik niet kennen, want hebben alleen onze woefwoeftaal.
 
Tot kijk.
 
Woef, Woef, Woef