Woef, woef allemaal. Ik ben er weer
 
Ik ben al een week thuis met mijn baasje, maar ik was het vergeten jullie op de hoogte te houden van reis naar de Longuedoc en de rest van Frankrijk.
 
We vertrekken zondag 31 augustus met ons rijdend huisje richting Limoges, waar de broer van mijn baasje woont.
Na twee overnachtingen op campings (ze deden het rustig om naar Limoges te rijden) kwamen we daar aan, maar de broer moest weg voor zijn werk en dit kon de hele nacht duren. Na twee uurtjes babbelen vertrokken we dan maar verder naar de Longuedoc. Maar onderweg kwamen we een streek tegen waar we verleden jaar ook voorbij gereden zijn. Het was bekend om zijn graniet in de buurt van Castre, daar een camping gezocht. Want morgen, dan was het al dinsdag 2 augustus gingen we streek bezoeken van de graniet SIDOBRE. Dlagen in de streek allemaal dikke ronde stenen op elkaar en overal zag je die liggen. Ik heb ook ne dikke kei zien liggen boven op een zeer kleine kei. en ge moet weten die dikke kei was wel 15 meter lang en dat kleintje eronder was misschien maar 3 meter. Ik heb ook een meertje gezien dat vol lag met die dikke keien, dat kun je op foto’s elders wel zien.
Ik ga nu niet alles detail vertellen, maar we hebben ook veel oude kleine steden bezocht, je waande je er in de middeleeuwen, De namen weet ik niet meer, maar ik zal aan mijn baasje een vragen om dit op te zoeken.Onze terug weg ging over de Mont Aigouil, amai dat was hoog, maar we hadden prachtig weer en kon ik de bergen ver zien liggen, Via le Puy en Velay en Thiers zijn we langs kleine wegen terug naar huis gereden.
 
Ik kan je wel vertellen dat we veertien dagen, het zeer warm hebben gehad. In de Longuedoc wel tot 33° en dat drie, vier dagen. Ik had het er zeer moeilijk mee en veel moeten drinken. De dagen verder was het warm tot aan de Belgische grens, en daar keerde het weer negatief.
 
Zodra mijn baasje tijd heeft zal hij een beter reisverslag maken met wat meer uitleg, waar we allemaal gezeten en gereden hebben.
 
Woef, woef
Cupido