Hier ben ik weer,
Mijn baasje heeft weer een mooie kamer gemaakt, namelijk de achterliving is volledig behangen en een niewe vloer gelegd.
Juist voor de Kerstdagen is hij begonnen om het in Kerstsfeer te brengen en het is hem gelukt ook. Ik vindt dat allemaal zo mooi.
Maar hij mag geen dozen laten staan, want ik durf er al eens mijn pootje opeffen.
Dan is het baasje kwaad  en dat heb ik niet graag. Ja, die doos moet daar niet staan,  trouwens de living is ook mijn leefruimte en het moet er netjes zijn. Maar dozen in huis op de grond, dat vindt zo verlijdelijk om een pootje op te effen.
Nu op Kerstdag kwam onze Paul en de Francis met zijn Annemarie eens lekker eten. Ik zie mensen allemaal gaarne, omdat die altijd mij knuffelen. Dat is toch lief en dat heb ik zo nodig.
Het was ha, zo gezellig dat ik er toch moe van werd. Ik ga dan wat onder de kast of zelf de kachel liggen.
Van mijn part mogen die volgend jaar terug een lekker komen eten.
 
Vele kusjes aan Pol en Francis met zijn Annemarie
 
Woef, woef, Cupido